понеділок, 23 лютого 2015 р.

Дитячі вірші про Великдень

На Великдень у селі
Раді діточки малі.
В церкві свічечки горять,
Всюди Божа благодать. О. Овсієнко

ПИСАНКА

Я з-за столу не вставала
На яєчку малювала
Роду нашого святиню —
Українську берегиню.
Гарна писанка у мене,
Бо вона для тебе, нене!
А. Крат
 

Христос Воскрес!

Христос воскрес! Радійте нині діти!
Сповнилося найбільше із чудес.
Пропала тьма, і сонце правди світить.
Христос воскрес! Воістину воскрес! Іванна Савицька  
  
Писанка

Українська писанка –
як дитяча пісенька,
як бабусина казка,
як матусина ласка.
Сяду собі скраєчку,
розмалюю яєчко:
Хрестик, зоря, віконце –
стане воно, мов сонце. Анатолій Камінчук

Пpивіт, гoробчику! Ти знaєш –
Xристос вoскрес?!
Ця звiстка pайдужно лунaє
Aж дo нeбес!
Пpивіт, кульбaбко! Знaєш ти –
Cмерть пeреміг Iсус?!
Нeмає влaди в тeмноти,
Я Бoгові мoлюсь!
O coнечку, пpивіт, пpивіт!
Зi мнoю пoрадій!
Любoв’ю викупив нaш cвіт
Гoсподь, Cпаситель мiй!
Cпівають нeбо i зeмля,
Лунa xвала нaд cвітом,
Бo кoжне сeрце пpомовля:
Вoскрес нaш Викупитeль!

Зоряна Живка

ХРИСТОС ВОСКРЕС!

Христос Воскрес! Співає вся природа,
Величний гімн полинув до небес.
Хоч Він помер — з любові до народу,
Із гробу встав, у величі Воскрес.
Христос Воскрес! Яка велична днина!
Яка любов, і ласка, і краса!
Віддав Господь улюбленого Сина,
Щоб людям всім відкрити небеса.
Христос Воскрес! Радійте нині, діти!
Сповнилося найбільше із чудес.
Пропала тьма, і сонце правди світить!
Христос Воскрес! Воістину Воскрес! Іванна Савицька
  
Найсвітліший цей день

Нaйсвітліший цeй дeнь у життi,
Нaповняється сeрце cнагою.
Тoй, Xто вaжко вмиpав нa xресті,
Вжe вoскрес і cьогодні зi мнoю.

Ллютьcя пpомeні cонця з нeбес,
O Iсус, я pадію дитиннo:
Ти вoістину нинi вoскрес,
Щoб нe вмeрла мoя Укpаїно!


Паска

Тішиться маленька паска,
Тішуся і я, –
Що несу її святити,
Що вона моя. Леся Храплива-Щур 

Писанка

Розмалюю писанку,
розмалюю,
гривастого коника
намалюю.
Розмалюю писанку,
розмалюю,
соловейка-любчика
намалюю.
А сопілка буде грати,
соловейко щебетати,
а гривастий кониченько —
славно танцювати. Дмитро Чередниченко
  
Великдень!


Великий день! Великий день!
Ясний Великдень на землі!
Багато радості й пісень
приніс нам янгол на крилі...
Веснянку діти хороводять –
Христос воскрес! Христос воскрес!
Сьогодні й сонце не заходить,
а сяє й сяє із небес. Микола Щербак

Радість з неба ся являє, 
Паска красна день вітає,
Радуйтеся щиро нині –
Бог дав радість всій родині,
Бог дав радість нам з небес,
Христос воскрес!
Христос воскрес!

(З народного)

Найкраща писанка


Пише писанки бабуня,
пише мама, пишу я.
А чия найкраща буде?
Я гадаю, що моя.
І бабуня так говорить,
так і мама каже так теж.
- Правда, таточку? – питаю.
Він відказує: - Авжеж.
Навіть котик щось муркоче,
видряпавшись на вікно.
Певно, він сказати хоче,
що заслуга тут його,
бо на писанку барвисту
лапку мокру він поклав
і доріжку свіжу й чисту
необачно попсував.

Іванна Савицька
 
Великодня гра 

Стали діти у кільце.
В кожного в руках яйце.
Марті випало на славу 
Розпочати цю забаву, 
Дуже милу, престару 
Великодню гру. 
Ходить дівчина кільцем 
І постукує яйцем... 
Що не стукне – трісь і трісь, – 
Яйця тріскають чиїсь...

Мартине – ціле, тверде, –
Марта рада далі йде...
Стук-стук-стук...
І раптом – хрусь!
Гру продовжує Петрусь.
Стукнув всього
Разів три
І так само вийшов з гри.
За Петром пішов Максим,
Декілька дівчат за ним...
В Олі писанка ціла,
Оля в грі перемогла!
А тепер, відомо всім,
Всі за стіл до Олі в дім
Їсти яйця, все що є...
Просить цей, що виграє. Марія Хоросницька


Свято Пасхи недалечко

Свято Пасхи недалечко,
Люди звичай бережуть, –
Розмальовують яєчка,
Пишні пасочки печуть.
Святкування йде віками, –
Це такі чудові дні:
В гості йти, під рушниками
Страви нести запашні.
Доброзичливо, з любов’ю
Мати щирі почуття,
Людям зичити здоров’я
І щасливого життя.
Святість – це чарівне слово,
Тільки треба так зуміть,
Щоб життя своє святково
У труді й добрі прожить.
 
Н.Б.Куфко

 Мій Ісус живий
 
Ранком пташечка співала:
«Прокидайся і радій!»
Пташка Бога прославляла:
«Мій Ісус Христос живий!»

Під вікном лілéя біла
Розкрива віночок свій.
Бачиш, квіточка зраділа:
« Мій Ісус Христос живий!»

Чуєш, бджілка працьовита
І комашок цілий рій
Новинý несуть по світу:
«Наш Ісус ж-ж-живий, ж-ж-живий!»

І я – дівчинка Діанка
Голосок підношу свій
Весняним, святковим ранком:
«Мій Ісус Христос живий!»
Вікторія Шупортяка

Писанка

Українська писанка –
як дитяча пісенька,
як бабусина казка,
як матусина ласка.
Сяду собі скраєчку,
розмалюю яєчко:
Хрестик, зоря, віконце –
стане воно, мов сонце. Анатолій Камінчук
  
Великдень

Завела нас веснянка у коло,
Красне сонце веде всіх за руки.
І квітки, наче струни, навколо
Таємничі розхлюпують звуки.
І земля – ніби писанка світла –
Кольорова, весела сьогодні.
В церкві люди – святкові й привітні.
Воскресаєм у дні Великодні. Христина Білоус


ПИСАНКА

Я писанка-красуня,
Вся в рисках і квітках.
Красу митців несу я,
Їх славлячи в віках.
Щоби моїм убранством
Втішалися малі,
Мене кладуть на свято
На пишному столі.
Без мене наше свято
Не буде тим, чим є,
Бо писанка багато
Всім радості дає.
О. Олесь


ХРИСТОС ВОСКРЕС!
Христос Воскрес! Усе радіє,
Сміється сонечко з небес,
Прозора річечка леліє –
Христос Воскрес!
Христос Воскрес!
В траві фіалочки зітхають
І пролісок тремтить увесь,
Розквітла яблунька аж сяє –
Христос Воскрес!
Христос Воскрес!
Дзвенять пташки у полі, в лісі;
І дзвін співає до небес,
Де білі хмарки розплилися –
Христос Воскрес!
Христос Воскрес! M. Верес

Писанки

Ввечері матуся нас чарує,
Писанки на виставку малює.
Віск черпає пищиком із блюдця,
Очі мами лагідно сміються.
Очі мами світяться у ласці:
Квітоньки на писанці зірчасті,
А на другій - півники та бджоли,
Ми таких не бачили ніколи.
А на третій писанці - зірниці,
Ще й під ними золоті жар-птиці.
На четвертій - олені та сарни,
А на п'ятій - рушничок прегарний.
Ввечері матуся нас чарує,
Писанки на виставку малює.
Дивиться і тішиться матуся:
Я у неї малювати вчуся. Степан Жупанин


ПИСАНКА

Розмалюю писанку,
Розмалюю,
Гривастого коника
Намалюю.

Розмалюю писанку,
Розмалюю,
Соловейка-любчика
Намалюю.

Розмалюю писанку.
Розмалюю,
Різьблену сопілоньку
Намалюю.

А сопілка буде грати.
Соловейко щебетати,
А гривастий кониченько
Славно танцювати.
Д. Чередниченко


ХРИСТОС ВОСКРЕС, МОЯ ДИТИНО!

Христос воскрес, моя дитино!
Христос воскрес, Христос воскрес!
Впадімо вдячно на коліна
І помолімось до небес.

Давай же, донечко, молитись,
Дивись на хмарки до небес,
Бог милосердний любить діти...
Христос воскрес! Христос воскрес!
К. Перелісна

Святковий передзвін

Лунає дзвін з усіх сторін:
— Христос Воскрес!
Безсмертний він!
Злітають звуки до небес:
— Дінь-донь, дінь-дон!
Христос воскрес!
Здаля озвався баритон:
— Йому хвала!
Дінь-донь, дінь-дон!
І звідусіль їм вторять в тон:
— Христос воскрес!
Дінь-донь, дінь-дон!
Триває срібний передзвін:
— Славім його!
Земний уклін!
Лунає дзвін з усіх сторін:
— Христос Воскрес!
Безсмертний він! Леся Вознюк lesia.vozniuk.com

Ранок у чистих росах…
“Нині, сьогодні Христос воскрес!” –
Лине хвала стоголоса.
Господа славить квітом рясним
Жовта мала кульбабка
І соловейко співом ясним,
І у ставочку жабка.
Радо співаймо серцем усім:
Бог наш дарує спасіння,
В небі для нас приготовано дім!..
Славмо Христа воскресіння! Зоряна Живка


Подарунок
Дивне диво, диво з див:
хтось яєчко загубив.

І не в місті, не в селі,
а під лісом у траві,
і не біле – кольорове.
Звірі й птиці із діброви –
жаби, миші, круки й сови,
білка, вовк, ведмідь і лис –
всі посходились під ліс.
- Що воно таке? – питають,
вгадують і не вгадають.
Кажуть: - Щоб це не було,
передаймо у село
в подаруночок на свята
чемним хлопцям і дівчатам!

Зайчик кошичка узяв,
писанку туди поклав
і утішно попід ліс
дітям писанку поніс. Роман Завадович 
 
ПИСАНКА

Гарна писанка у мене,
Мабуть, кращої й нема.
Мама тільки помагала,
Малювала ж я сама.

Змалювала дрібно квіти,
Вісім хрестиків малих,
І дрібнюсінько ялинку
И поясочок поміж них.

Хоч не зразу змалювала,
Зіпсувала п'ять яєць, —
Та як шосте закінчила,
Тато мовив: „Молодець!"

Я ту писанку для себе,
Для зразочка залишу,
А для мами і для тата
Дві ще кращі напишу.
К. Перелісна

Немає коментарів:

Дописати коментар