четвер, 19 лютого 2015 р.

Мамо, матінко, матусю

ПОМIЧНИЦЯ

Я у мами помiчниця.
Мамi я допоможу:
Складу книги на полицi,
Ляльку спати положу,
На столi поприбираю,
Квiти на вiкнi поллю.
Тiльки трошки ще пограюсь.
Потiм... Завтра все зроблю.  
Наталя Бутук

 ПЕРШЕ СЛОВО

Коло, риску, закарлючку
На папері пише ручка.
Все з’єдналось загадково,
І з’явилось перше слово.
Здогадались, яке саме?
Наймиліше в світі – «мама».
І. Січовик

ДЕНЬ МАТЕРІ

Мамо найдорожча,
Мамочко єдина,
Щирі побажання –
Від доні, від сина.
Квіточок пахучих
Принесли багато
В цей травневий ранок,
У велике свято!
 О. Гаєцька 

НІЧ НАД МІСТОМ

Ніч над містом засвітила
Зоряну доріжку,
Мама стомлена присіла
Коло мого ліжка.

Ти, матусю, не хвилюйся,
Я вже підростаю.
Місяць в небі усміхнувся:
Зірочку вітає.

Завтра вранці вийде сонце,
Щоб весну зустріти,
А у вазі на віконці —
Для матусі квіти.
О. Роговенко

МАМА

Ще в колисці немовля
Слово «мама» вимовля.
Найдорожче в світі слово
Так звучить у рідній мові:
Мати,
Матінка,
Матуся,
Мама,
Мамонька,
Мамуся!
Називаю тебе я,
Рідна ненечко моя!
  Варвара Гринько


Я квіточка маленька
В Господньому садочку.
І каже мені ненька:
“Слухняним будь синочку!”
Я все їй довіряю,
Стараюсь чесно жити,
І дуже добре знаю,
Що треба не грішити.
Коли піду до школи,
Ще більше буду знати,
І мамочку ніколи
Не буду ображати.


Я раджу всім вам,
Любіть своїх мам,
Бо хто, як не мама,
Піклюється нами.
Прощає і любить,
Так ніжно голубить.
Готує нам їсти ,
Все випере чисто.
Завжди про нас дбає,
Молитись навчає,
Тому раджу вам:
“Любіть своїх мам”.


джерело:http://www.sundayschool.com.ua/xristiyanski-dityachi-virshi-pro-mamu-oleksandr-vojtickij/
НАЙРІДНІША

Хто розкаже мені казку,
Хто щедрішій всіх на ласку?
Ти, матусю, наймиліша,
В цілім світі – найрідніша!

Хто нас ніжить і голубить,
Пестить, гладить ніжно й любо,
Пригортає до серденька?
Ти, моя найкраща ненько!
Л. Голота

МАМИНЕ СВЯТО

Кожній мамі подарунки
Готували малюки,
Малювали їм малюнки
Вишивали килимки.
Ще й прикрашений квітками
Написали їм плакат:
«Хай живуть хороші мами
Всіх дівчаток і хлоп’ят!»
Наталя Забіла

ПРИВІТ НАШІЙ МАМІ

Усміхнися, сонечко, з неба, з висоти,
нашу любу матінку нам озолоти.
Ой, прилинь же, пташечко, з тихого гайку,
заспівай матусеньці пісеньку дзвінку.
Розквітайте, вийтеся, запашні квітки,
устеліть листочками мамині стежки. Роман Завадович

Я бажаю сьогодні сказати
Неслухняним усім і лінивим:
“Хто не слухає мами і тата,
Той не буде  ніколи щасливим”


ВЕЕЛІ СЛЬОЗИ

Свято Матері настало,
весела усмішка в нас на устах.
Квіток їй подаруємо чимало
і радість прилетить неначе птах.
Поллється пісня, наче хвиля,
з усіх маленьких уст.
Я знаю мама є щаслива:
веселі сльози по щоках течуть!
Ореста Даниляк

Ще в колисці немовля
Слово МАМА вимовля.
Найдорожче в світі слово
Так звучить у рідній мові:
Мати, матинка, матуся,
Мама, мамонька, мамуся!
Називаю тебе я,
Рідна ненечко моя!
В. Гринько
Мамине свято Мамине свято Я зустрічаю. Я для матусі Віршик вивчаю. Я подарунок мамі роблю, Я свою маму дуже люблю! Джерело: http://nebo.at.ua/publ/pro_ditej/doshkilnjata/ditjachi_virshiki_pro_mamu_i_pro_babusju/18-1-0-481©Небо

МАМА

Не за синіми морями,
Не в далекій далині –
Тут, удома, біля мами
Світить сонечко мені.
До грудей мене пригорне,
Поцілує у чоло,
Щось тихенько прошепоче,
І біди як не було.
 Є. Гуменко 

Мамо, матінко, матусю,
Я добра від тебе вчуся.
Ти найкраща в світі мама,
Ніжна, добра і ласкава!
О. Радушинська


Коли б з’явився в мене
Чарівний килимок,
На тому килимкові
Злетів би до зірок.
Щоб зірку найяснішу
За хмарами дістати
І дорогій матусі
Її подарувати.
О. Плавенчук
   

Дитячі вірші про маму 

Дитячі вірші про весну 

Дитячі вірші до 8 березня. 

Для мами 










Немає коментарів:

Дописати коментар