понеділок, 26 січня 2015 р.

Дитячі вірші до 8 березня.

МАТУСИН ДЕНЬ
Знов прийшло жіноче свято. –
Маму хочу привітати.
І дівчаток тих, що знаю,
Теж зі святом привітаю.

В тім, що хлопчик-син не зможе,
Звісно ж, тато допоможе.
Тож для мами рано-вранці
Закружляють кицьки в танці.

Ще картинки намалюєм
І матусі подаруєм.
Хай радіє мама святу,
Я ж знайду забаву брату.

Кожен з нас – супергерой:
Тато – Бетмен, я – ковбой.
Розсмішити маму зможе
Й те, що з цирком справжнім схоже.

З Восьмим березня, матусю!
Знай: тобою я горжуся
Щохвилини (ні, щомиті!),
Ти – найкраща мама в світі.
Матюх Н.

Матінко моя єдина!
Ти для мене цілий світ!
І хоч я мала дитина,
Хоч мені лиш кілька літ,
Та тебе, матусю мила,
Я кохаю над життя
І бажаю: будь щаслива,
Наче квітка весняна!
І. Савицька

Мамо найдорожча,
Мамочко єдина,
Щирі побажання –
Від доні, від сина!
Квіточок пахучих
Принесли багато
В цей весняний ранок,
У велике свято!
О. Гаєцька

Я зірву підсніжник, мамі принесу:
«Подивися, рідна, на таку красу!»
Я б тобі, рідненька, якби тільки міг,
Всі весняні квіти постелив до ніг!


Бабуся
З ранку і до ночі
Трудиться бабуся.
В неї я охоче
Працювати вчуся.
Годі їй старенькій
Мити, підмітати, –
Я сама скоренько
Приберу кімнати.



Мамині руки
Мамині руки – щедрі, робочі –
Втоми не знають з ранку до ночі.
Вранці, коли ще усі спочивають,
Сонце, напевно, вони піднімають.
Мамині руки – ніжні і мілі –
Воду ранкову з криниці носили.
Діти плескались, діти вмивались,
Сонцю і матері щиро всміхались.


МАМИН ДЕНЬ
В мене клопоту багато —
Я готуюся до свята.
Хочу встати на світанні,
Щоб зробить дарунок мамі.

Промінь зазирнув в віконце:
«Зачекай, будь ласка, сонце!
Треба ж ще букет зібрати,
Квіточок в садку нарвати.

Хай спочине люба ненька».
Я зібралася хутенько
Та босоніж вийшла з хати,
Чебрецю зібрала й м'яти.

Я побігла край доріжки
(Росять роси босі ніжки).
Маків вирвала барвистих,
Наче сонце, променистих.

Ось уже і сонце встало.
Я матусю привітала.
Каже мама: «От так квіти,
Це, мабуть, найкращі в світі!»
Т. Корольова

Немає коментарів:

Дописати коментар