суботу, 18 жовтня 2014 р.

Маленькі (коротенькі) дитячі віршики

ЗАЄЦЬ СПАТИ ЗАХОТІВ
Заєць спати захотів,
Сам постелю постелив,
Сам собі зробив подушку,
Підмостив її під вушко.
Та у зайця довге вушко —
Все звисає із подушки.
М. Стельмах



КІТ НЕ ЗНАВ
Падав сніг на поріг.
Кіт зліпив собі пиріг.
Поки смажив, поки пік,
А пиріг водою стік.
Кіт не знав, що на пиріг
Треба тісто, а не сніг.
 П. Воронько


ПІВНИК
Стоїть півень на току
У червонім чобітку.
Будем півника просити:
— Ходи жито молотити.


Колядка
Колядки – ладки,
Усім достатку:
Вашій мамі й татку,
сестрі і братку.
Дітям здоров’я, успіхів в навчанні.
Щоб щастя знайшло вас, бодай, на дивані.
А я порадію ковбасці та салу.
Хіба я дарма вам колядувала?
 Інна Бевз

Жабка
Я піду до річки,
Упіймаю жабку
І ледь-ледь потисну
Зелененьку лапку.
Не пручайся, жабко,
Не спіши лякатись,
Я з тобою хочу
Просто привітатись.
 Дерманський Олександр Степанович


 Літера "М"
Мишка мила мишенят,
Милом терла аж до п’ят.
Мокрих діток замотала
Мама-мишка в одіяло.
 Гриценко Тетяна Володимирівна

Дитячі віршики

Немає коментарів:

Дописати коментар