середу, 15 жовтня 2014 р.

Молитви до Святого Миколая

МОЛИТВА ДО СВЯТОГО МИКОЛАЯ





Святий Миколаю, угоднику Божий,
На Божого сина дiяннями схожий!
Горять в твоїм серцi молитви слова,
По волі Господнiй ти чиниш дива.
Святий Миколаю! Ти Боговi милий!
Навчи, щоб, як ти, ми Христа
полюбили, Навчи нас боротись добром
проти зла, Робити у світі побожнi дiла.
По всiй Україні стоять тобi храми,
Святий Миколаю, молися iз нами!
Хай свiтяться душi – яснiше вiд зip!
Хай в кожну родину – i місто, i двiр
Господь посилає лиш радiсть i мир.





 Великий Угоднику і Святителю Божий Миколаю, Пастирю й Учителю всіх, хто з щирим молінням вдається до Твоєї допомоги.
Ти помагав тим, які до Тебе вдавалися, поможи і мені в усіх труднощах і потребах життя мого.
Коли прийде хвиля, де сила моя заслаба, труднощі, що стають на дорозі життя мого, завеликі для мене, Ти, Угоднику Божий, подай мені помічну Твою руку і стань мені на охорону, як ставав завжди тим, що в труднощах і небезпеках пам’ятали про Тебе.
Поблагослови мене Святительською Твоєю рукою, настав на стежку добру, запали в мені віру непохитну і моли Христа Бога, спастися душі моєї.
Амінь



 О святителю Христовий Миколаю!
Почуй нас, грішних рабів Божих (імена), що моляться Тобі, і моли за нас, недостойних, Сотворителя нашого і Владику.
Виблагай Бога нашого бути милостивим до нас у нинішньому житті і в майбутньому віці, нехай не за ділами нашими, а за Своєю милістю відплатить нам.
Визволи нас, угоднику Христовий, від зла, що находить на нас, і вгамуй хвилі пристрастей і бід, що повстають проти нас.
Нехай заради святої молитви твоєї не поглине нас напасть і не потопить у безодні гріховній і в болоті пристрастей наших.
Моли, святителю Миколаю, Христа Бога нашого, щоб подав нам мирне життя й спасіння і велику милість, нині, і?відпущення гріхів, а душам нашим — повсякчас, і на віки віків.
Амінь



 О всесвятий Миколаю, угоднику великий Господній, щирий наш заступнику і повсюди у скорботах скорий помічнику!
Поможи мені, грішному й лінивому, у нинішньому цьому житті, ублагай Господа Бога дарувати мені відпущення всіх моїх гріхів, що їх я вчинив від юности моєї, в усьому житті моєму, ділом, словом, помислом і всіма моїми почуттями: і при відході душі моєї, поможи мені, окаянному, умоли Господа Бога, Творця усіх творінь, визволити мене від повітряних митарств і вічної муки, щоб я завжди славив Отця, і Сина, і Святого Духа і твоє милостиве заступництво, нині, і повсякчас, і на віки віків.
Амінь



Молитва до Святого Миколая

Всеблагий отче Миколаю, великий і предивний Чудотворче! Ти своїми молитвами лікував усяку недугу і болість, ти своїм заступництвом визволяв від певної смерті, ти своєю опікою відганяв біду. Щиро благаю тебе, скорого потішителя тих, що є в горі і нуждах теперішнього життя: Поспіши й до мене із своєю поміччю, захисти мене й усіх людей від вогню й води, від голоду й пошесті, від тяжкої хвороби і несподіваної смерті. Зберігай мене через ціле моє життя, а особливо в страшну хвилину переходу з дочасного життя до вічности. Захисти мене тоді щитом твоєї молитви перед справедливим гнівом Христа Бога і допоможи мені, щоб я сподобився (сподобилася) навіки в небі, разом з тобою, прославляти й величати боже милосердя. Амінь.

Вірш до Св.Миколая

Святий Миколаю,
Тебе я чекаю,
У нічку святкову
З'явись мені знову
З небесної казки.
Для Божої ласки
Я рученьки зношу:
Дай долю хорошу
Для мене - дитини,
Й моєї родини
І тяжіль камінний
Зніми з України.


Святий отче, Миколай,
Мою хату не минай!
Подаруй мені потіху
І торбину, повну сміху,
І здоров'я для родини,
Красну долю для Вкраїни.


Миколаю-отче,
Славний чудотворче,
Не забудь мене.
Ти зціляєш рани,
В Крехові прочани,
Серце в них — одне.
Сяєш на іконі,
Просимо в поклоні:
Всіх нас подружи!
Україну нашу —
Благодати чашу —
Вічно бережи!


Немає коментарів:

Дописати коментар