неділю, 12 жовтня 2014 р.

Детские песни. Дитячі пісні

  Антошка

Антошка, Антошка,
Пойдём копать картошку!
Антошка, Антошка,
Пойдём копать картошку!
Дили - дили, трали - вали,
Это мы не проходили,
Это нам не задавали.
Антошка, Антошка,
Сыграй нам на гармошке!
Антошка, Антошка,
Сыграй нам на гармошке!
Дили - дили, трали - вали,
Это мы не проходили,
Это нам не задавали.
Антошка, Антошка,
Готовь к обеду ложку!
Антошка, Антошка,
Готовь к обеду ложку!
Дили - дили, трали - вали,
Это, братцы, мне по силе,
Откажусь теперь едва ли!

 Не може заснути малюк

Не може заснути малюк,
Поки зайчик його не засне! 
Та поки він казку свою 
На вушко йому не шепне. 

Не може заснути малюк, 
Бо ведмедик його ще не спить! 
Бо він забагато з'їв меду,
І зубчик у нього болить! 

Не може заснути малюк, 
На щоці у ляльки сльоза! 
Бо ляльку сьогодні вкусила 
На прогулянці в парку оса! 

Треба її лікувать
Та погладити там, де болить, 
Так легше буде їй спати 
І біль притихне умить. 

Не може заснути малюк, 
Щось сон йому не йде... 
Він просто дуже чекає, 
Поки мама в кімнату зайде! 

Поцілує у щічку його, 
Мальоху дитятка свого, 
Колискова в кімнаті звучить,
Ось, тепер малюк уже спить...

Цьом-цьом

Цьом-цьом, мама,
Цьом-цьом, тато,
Цьом, бабусенько моя!
Ми прийшли до вас на свято,
Вас вітаю щиро я!

Цьом-цьом, братик
І сестричка,
Цьом, уся моя рідня!
Ми прийшли до вас на свято,
Вас вітаю щиро я!

Цьом-цьом, сонечко
І небо,
Цьом, великі і малі,
Цьом усім, бо так чудово
Жити разом на землі!

Крылатые качели

В юном месяце апреле
В старом парке тает снег
И веселые качели
Начинают свой разбег
Позабыто все на свете
Сердце замерло в груди
Только небо только ветер
Только радость впереди
Только небо только ветер
Только радость впереди

Взмывая выше ели
Не ведая преград
Крылатые качели
Летят летят летят
Крылатые качели
Летят летят летят

Детство кончится когда-то
Ведь оно не навсегда
Станут взрослыми ребята
Разлетятся кто-куда
А пока мы только дети
Нам расти еще расти
Только небо только ветер
Только радость впереди
Только небо только ветер
Только радость впереди

Взмывая выше ели
Не ведая преград
Крылатые качели
Летят летят летят
Крылатые качели
Летят летят летят

Шар земной быстрей кружится
От весенней кутерьмы
И поют над нами птицы
И поем как птицы мы
Позабыто все на свете
Сердце замерло в груди
Только небо только ветер
Только радость впереди
Только небо только ветер
Только радость впереди

Взмывая выше ели
Не ведая преград
Крылатые качели
Летят летят летят
Крылатые качели
Летят летят летят

 

Мухомори

Капав, капав дощик
В лісі на листочки.
І від того швидко
Виросли грибочки.

Тільки подивіться -
Сонечко говорить -
Це ж великі, це ж великі,
Мухо-мухомори.
Ай-я-я-я-я-яй-я-я-яй!
Мухо-мухо-мухомори.
Ай-я-я-я-я-яй-я-я-яй!
Мухо-мухо-мухомори.

Шапочки червоні,
Цяточки біленькі.
Ну такі вже милі,
Ну такі гарненькі.

Тільки всі у лісі
Ці грибочки знають,
І ніколи, і ніколи
Їх не зачіпають.
Ай-я-я-я-я-яй-я-я-яй!
Мухо-мухо-мухомори.
Ай-я-я-я-я-яй-я-я-яй!
Мухо-мухо-мухомори.


Жили у бабусі два веселих гусі

Жили у бабусі два веселих гусі:
Один - сірий, другий - білий,
Два веселих гусі!
Один - сірий, другий - білий,
Два веселих гусі!

Мили гусі лапки десь біля канавки,
Один - сірий, другий - білий,
Десь біля канавки!
Один - сірий, другий - білий,
Десь біля канавки!

Ой, кричить бабуся: "Ой, пропали гусі!"
Один - сірий, другий - білий,
Гусі мої, гусі!
Один - сірий, другий - білий,
Гусі мої, гусі!

Вийшли, вийшли гусі - кланялись бабусі!
Один - сірий, другий - білий,
Кланялись бабусі!
Один - сірий, другий - білий,
Кланялись бабусі!

Тішиться бабуся, що знайшлися гусі,
Один - сірий, другий - білий,
Гусі її гусі!
Один - сірий, другий - білий,
Гусі її гусі!
 

Жили у бабуси

Жили у бабуси
Два весёлых гуся,
Один - серый, другой - белый,
Два весёлых гуся.
Один - серый, другой - белый,
Два весёлых гуся!

Мыли гуси лапки
В луже у канавки,
Один - серый, другой - белый,
Спрятались в канавке.
Один - серый, другой - белый,
Спрятались в канавке!

Вот кричит бабуся:
"Ой, пропали гуси!
Один - серый, другой - белый,
Гуси мои, гуси!
Один - серый, другой - белый,
Гуси мои, гуси!"

Выходили гуси,
Кланялись бабусе,
Один - серый, другой - белый,
Кланялись бабусе.
Один - серый, другой - белый,
Кланялись бабусе!

  Десь тут була подоляночка

Десь тут була подоляночка,
Десь тут була молодесенька,
Тут вона впала, до землі припала,
Личка не вмивала, бо води не мала.

Ой встань, встань, подоляночко,
Обмий личко, яко шкляночко, 
Возьмися за боки, поскачи три кроки
В горохлянім вінку, бери собі дівку,
Плини по Дунаю, бери дівку скраю.



Немає коментарів:

Дописати коментар