неділю, 19 травня 2019 р.

ТНМК - Мій демон

ТНМК - Мій демон

Мій демон злий, як собака. Він голодний, як пес
Ніщо не забагато, він на все каже:  Єс!
Він на все каже:  буду. І буває усе

Ніхто не порятує. Ніщо не спасе
Усе, що є буде моїм
Мій демон покусає все, що я не з'їм

Злами юнацтва, пошуки себе
Всі це проходили, щось, якось, деінде
Свого не відпускаючи, чужого не хапай
Якщо не виходить, у собі тримай

Тримаєш, тримаєш. Не тремти, пацан
Тримаєш, тримаєш. І зриває кран
Підриває дах, відриває від землі
З усіма трапляється, розказують тобі

Нема куди подітися від всього цього чоловіку
Порахуйте кризи будь-якого віку
Але я не обіцяв їм виробляти мед
Хто не закохався, вибачайте наперед

Вище, більше - все мені, все мені
Важче, довше - ще мені, ще мені
Такої я породи, така моя природа
За будь-яку пригоду, нагода є, чи ні

Може навесні, а, може, ще раніше
Розірветься тиша, закружляє дискобол
Чемним був, відбув і почав
Випаровувати все, що в собі тримав

Мій демон злий, як собака. Він голодний, як пес
Ніщо не забагато, він на все каже:  Єс!
Він на все каже:  буду. І буває усе
Ніхто не порятує. Ніщо не спасе

Текст, слова пісні, lyrics

Немає коментарів:

Дописати коментар