неділю, 8 листопада 2015 р.

Віталік Білоножко (молодший) "Я ненавиджу війну"

музика - Олександра Злотника,
слова - Степана Галябарди 
 
Я в дитинстві грався у війну,
Бігав з іграшковим автоматом,
Виграв я битву неодну,
Мріяв стати воїном-солдатом.
То була лиш казкою війна,
Ми живі верталися із бою,
І не знав тоді що вона,
Справжні смерті  принесе з собою.

Приспів:
Я тебе ненавиджу - війна!
Я давно всі знищив автомати,
Проклинаю я тебе - війна,
Я не хочу у людей стріляти.
Я прошу, не грайтесь у війну,
Я не хочу бачити могили,
Хто поверне посмішку ясну,
Мамі тій, що сина її вбили?
Хто поверне посмішку ясну,
Мамі тій, що сина її вбили?

Я пишаюсь воїнством своїм,
Українським хлопцем з під Полтави,
Що життя поклав за рідний дім,
Зупинив ворожу цю навалу,
Це для мене він зберіг весну,
Щоб ходив я з друзями до школи,
І його цю посмішку ясну,
Не забуду я уже ніколи.

Приспів:
Я тебе ненавиджу - війна!
Я давно всі знищив автомати,
Проклинаю я тебе - війна,
Я не хочу у людей стріляти.
Я прошу, не грайтесь у війну,
Я не хочу бачити могили,
Хто поверне посмішку ясну,
Мамі тій, що сина її вбили?
Хто поверне посмішку ясну,
Мамі тій, що сина її вбили?
Я тебе ненавиджу - війна!
Я давно всі знищив автомати,
Проклинаю я тебе - війна,
Я не хочу у людей стріляти.
Я прошу, не грайтесь у війну,
Я не хочу бачити могили,
Хто поверне посмішку ясну,
Мамі тій, що сина її вбили?
Хто поверне посмішку ясну,
Мамі тій, що сина її вбили?

Немає коментарів:

Дописати коментар