неділю, 16 листопада 2014 р.

Миколай до мене не прийде


Миколай до мене не прийде

Я нечемним був у школі
Ніс розбив я на футболі
Вітер в голові гуде
Миколай до мене не прийде
Миколай до нього не прийде
Я у мами найчемніша
Най, най, най, найрозумніша
Мамі я допомагаю
Завітай до мене Миколаю!
Завітай до неї Миколаю!

Приспів:
Миколай приходить уві сні
Подарунки загортає він у ангельські пісні
До мами до тата і до вас малята
Приходить Святий Миколай.

Тата й мами я не слухав
Виросли у мене вуха
Вітер через них гуде
Миколай до мене не прийде
Миколай до нього не прийде
Радо я б хотів змінитись
Бути чемним не лінитись
Але марно це уже
Миколай до мене не прийде
Миколай до нього не прийде

Приспів:
Миколай приходить уві сні
Подарунки загортає він у ангельські пісні
До мами до тата і до вас малята
Приходить Святий Миколай.

Чемно ручки я складаю
Святий Отче Миколаю
В ніч чарівну, як завжди
До усіх, усіх, усіх прийде
До усіх, усіх, усіх прийде

Приспів:
Миколай приходить уві сні
Подарунки загортає він у ангельські пісні
До мами до тата і до вас малята
Приходить Святий Миколай.
Миколай приходить уві сні
Подарунки загортає він у ангельські пісні
До мами до тата і до вас малята
Приходить Святий Миколай. 
Сл. та Муз.Руслан Грех

Немає коментарів:

Дописати коментар